Ännu en helg till ända.

Den här helgen har varit riktigt bra.
Först på fredag tog jag, Frida och Johanna vårat pick och pack och drog till gävle och avr lite barnvakt åt Johannas systerson.
Sen på lördagen gick vi först lite på stan och sen tåget hem.

Och när vi väl var hemma så händer det bästa på hela helgen.
Min kära bror kommer hem :D
Heeelt underbart :)
Sen var det tjugo års fest nere hos Stefan. Härlig stämmning och bra folk :)
Var tänkte att jag bara skulle dit och vara nykter och social och sen när dom andra skulle åka in på krogen tänkte jag gå hem till mig med en hel hög men så blev det inte.
Fick mig istället en gratis fylla och följde med efter en del övertalning in på krogen.
Det var en riktigt kul kväll. Mkt folk ute och jag var på bra humör :)
Idag var en seg dag.
Först pizza med bror och Martin och sen hem till mamma och pappa på middag.
Kvällen fördrevs med monopol (jag förlorade stort) och nu blir det snart sängen.
Jag och bror har hyrt en film så det blir väl till och titta på den men jag kommer nog somna fort.

Jaja hoppas ni har haft en lika bra helg som mig.
God natt.
Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Systerson ? är det väl ändå? ;)

2008-04-14 @ 07:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0