En hemma dag :)

Morron började med att jag klev upp tjugo minuter för sent oh fick stressa lite grann men inte allt för mkt ändå :)
Går ner till bussen och väntar och väntar... Den ska komma 08.15 och kl 08.30 så syndes det då inte till någon buss... Då säger Ekki som står och pratar i telefon att bussen inte ens är i bergsjö än. Alla som står och väntar går typ hem för att vänta där i stället och jag går till macken för att värma mig. Men jag ska då aldrig mer lite på Ekki nej, nej för när jag nästan nyss har kommit in på macken vad åker då förbi? Jo bussen.
Jaha tänkte jag och ringde till mamma och frågade om hon kunde skjutsa in mig istället men det kunde hon inte. Då tänkte jag först åka nästa buss men då kände jag att jag lika gärna kunde stanna hemma hela dagen oh sjuk anmäla mig istället för att åka in på en lektion.
Så dagen har bestått av tvätt, städning och snart diskning.

Satt och läste lite på aftonbladet.se nu om Engla. Fy faan vad hemskt det är. Jag började seriöst att grina när jag satt här och läste artiklarna.
Det här är det fall som har berört mig mest på väldigt väldigt länge. Stackars familj och vänner och om Engla är vid liv kan man ju bara tänka sig allt hon har varit med om.
Jag hoppas man hittar henne väl behållen snart nog.
Jag förstår verkligen inte vad det är för fel på människor som gör sånt här? Ger sig på en helt oskyldig flicka och för bort henne från alla hennes nära och kära och utsätter henne för en det ena och en det andra. Fyy faan!
Ibland önskar man ju att Sverige hade dödsstraff.

Jaja nu ska jag återvända till min vardag och hoppas att Engla snart är tillbaka där hon hör hemma!
Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0