En Söndag.

Då var det Söndag igen då :)
Det är en ganska härlig dag det. Förutom att man vet att det är Måndag dagen efter.
Men man får alltid så mkt gjort på söndagar. Idag har jag diskat mitt berg av disk och håller på och tvättar.
Och efter det här blogg inlägget ska jag ta och städa lägenheten också :)
Det var planerat att jag och Lönnberg skulle ta vårat pick och pack och gå ut och gå men jag känner att tiden inte riktigt räcker till.
Ska ut och övningsköra med pappa lite senare också.
Jag måste börja köra ännu mer nu har jag kommit på för jag sak banne mig ha körkort så fort som möjligt när jag har fyllt arton.

I fredags var jag ända bort till näsviken och hälsade på PH med Sofia, Amanda, Sandra och Isak.
Det var riktigt mysigt :D
Grillade marshmallows och majskolvar :)
Och lite längre bort i skogen var det några 92-93 som hade fest så vi tog en sväng förbi där när vi skulle gå hem bara för att kolla läget och det var ganska kul och se faktiskt. Det fanns ju några stycken som har fått en hel del för mycket i sig.
Även att dom trodde jag och Sofia var nattvandrare :D Hahaha.

Lördagen spenderades med dom bästa :)
Först grillning hos Malle och sen drog vi till David där det var fullt hus.
Blev lite öldrickande och massa snack.
Sen drog folket vidare på krogen och då ville inte jag, Elin och Frida följa med så då gick vi till min enorma lägenhet och hade röj party.
Massa tok blev det kan jag ju säga :P
Sen hade ju vi tänkt å ha efterfest med krogfolket så vi ringde hit lite folk som skulle komma sen men då höll vi på och somna så då avbokade vi hela tillställningen men det förstod ju inte vissa människor så vid tre kanske börjar Johanna och Erik TOKplinga på min dörr och då ligger jag och Elin redan i sängen men det bryr ju inte dom sig om.
Så för att inte väcka mina grannar så får jag ju så lov och öppna.
Då har dom tydligen ingenstans och sova och våldgästar mig mot min vilja.
Men dom låg nog inte så bekvämt :D
Fick dela på en halvmeterssoffbit utan täcke och kuddar medans jag och Elin låg bekvämt i min säng med både täcken och kuddar.Och inte delade vi med oss inte.
Ja somnar gör vi inte förens typ 5 tiden och sen när jag vaknar en timme senare ungefär ser jag att Erik ligger på golvet, det var en ganska rolig syn.
Men han kom och trängde ner sig mellan mig och Elin sen och då var det bara och maka ihop sig.

Vaknade halv tio sen iaf och sen dess har jag varit så huslig och duktig så och mer ska det bli :D

Ska plugga också.
Känner att det här verkligen är en dag jag kommer få mkt gjort på :)

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0