Fruktansvärt sjuk!

Åh idag får man verkligen tycka synd om sig själv om man heter Anna!
Mår pyton!
Har nästan inte sovit nånting sen halv 4 i morse när jag vaknade med 38.8 i feber.
Mår så jävla illa på grund av min feber. Den är inte lika hög som i morse men den finns där.
Har ätit ett päron och en mugg yogurt idag. Är nog lite hungrig men har ingen ork att laga någon mat.
Bor hemma hos mamma och pappa nu medans jag är sjuk men idag har jag då inte fått någon som helst hjälp kan jag ju säga.
Mamma är i Stockholm och pappa har ryggskott så det är snarare jag som får sköta om honom.
Som tur är har vi en underbar granne som kommer och går ut med våran hund iaf.
För det skulle nog inte någon av oss klara av just nu.
Men nu är det bara ungefär 2.5 timmar kvar tills mamma kommer hem så kan hon få laga lite mat åt mig.
Nu ska jag försöka sova lite grann.

Hoppas ni alla har det mkt mkt bättre än vad jag har det iaf!
Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0