Lördag.

Jaha så var det lördag igen då och det är nästan bara en vecka kvar tills julafton och just ja har jag berättat att jag fortfarande inte har köpt en enda julklapp!?
Bra jobbat, Anna.
Eller så farligt är det väl inte om jag hade haft pengar å köpa julklappar för.
Ingen vet hur det här ska lösa sig.

Idag/kväll har jag ingen aning om vad jag ska sysselsätta ig med.
Hoppas att det blir nånting med ilsbogänget :)

Ligger och tittar på damerna andra åk i storslalom nu, och det går väl sisådär för sverige men vi har några hopp kvar :)
Heja ph!

Och apropå ph, imorgon, fattar ni, IMORGON!!!, kommer älskade älskade Josephine hem! Guden det känns helt jävla overkligt!
Det har hela tiden kännts som om det är hundra år kvar tills hon kommer hem men nu är det EN dag!
Åh!! Hoppas jag får träffa dig på måndag!


Tvn kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0