Söndag
Kvällen igår var rolig :)

Först gick jag och Anna upp till martin dit även manne, davve, elin och carro kom.
Sen stack dom och då kom tobbe, joel och Johnny :)
Satt och pratade lite och så.
Sen skulle jag och Anna in och hämta hennes moster och skjutsa henne till hög, så sagt och gjort, Sen tillbaka till Ilsbo och då tränade jag och Anna lite sladdar igen ;) Sen till Johnny där jag, joel, Anna och Hanna spenderade natten med att titta på pettsson och findus :P

Hem halv fyra typ och somnade på två sekunder.
Sköönt.


Åhhhh, jag har ångest över nyår så jag känner för att sparka, grina och lägga mig på golvet och tvär dö!!
USCH!

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha, brukar hon! då skulle ju Jimmy ha gjort likadant när hon spelade så hög musik så det dunkade i hela hans lägenhet, visserligen var det på dagen, men ändå, vem vet, Jimmy kan ju ändå störa sig på det :P

2008-12-15 @ 21:07:35
URL: http://mikaelazackrisson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, brukar hon! då skulle ju Jimmy ha gjort likadant när hon spelade så hög musik så det dunkade i hela hans lägenhet, visserligen var det på dagen, men ändå, vem vet, Jimmy kan ju ändå störa sig på det :P

2008-12-15 @ 21:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0