Tagga, tagga!

Guud vad jag är taggad för g fest nu!
Förfesten kommer bli absolut grym!!
Massa snygga brudar hemma hos Bella med massa god mat och roliga lekar :)

Skolan idag var faktiskt helt okej.
Idrottsprovet gick väl så där tror jag men men det visar sig väl!

Grymt att jag fick MVG på tyska provet iaf :) Det trodde jag inte!

Tänkte kanske umgås med min älskade Sundqvist idag men vi får se hur det går eftersom jag inte har nå pengar på telefonen och då är det inte så lätt att få kontakt med någon! Känner mig totalt handikappad faktiskt!

Puss


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har en digital systemkamera, en Nikon D200 :)

2008-12-11 @ 23:29:01
URL: http://mikaelazackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0