Tisdag.

Turen jag har som inte börjar förens 10 över 12 så här på en tisdag.
Nä men oj, jag vet vi slänger in ett utvecklingssamtal kl 9...
Så nu sitter jag här och har ingenting alls att göra...
Jag och mamma for iaf och handlade efteråt för att fördriva tiden lite iaf :)

Så nu har jag hål till tio över tolv och sen har jag geografi till typ ett eller nå och sen har jag hål till tre igen... kul liv jag har idag känner jag!

Fredagen hos Tsióne var iaf grym! :) Tack brudar <3

Jag är väldigt stolt över mig själv! Jag skulle kunna ligga hemma nu egentligen men jag stannar :)
Plus att jag är färdig med geografin :D
Inget mvg arbete kanske men men palla bry sig :P

Katarina Lönnberg! Jag finns här när du vill! Det kommer ordna sig! <3

 

Kommentarer
Postat av: Kattis

du är ju för bra, <3

2008-12-09 @ 15:10:27
URL: http://katarinalonnberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

"Inget mvg arbete kanske men men palla bry sig :P"

SKREV ANNA MARIA EMELIE SJÖLUND DETTA???

2008-12-09 @ 16:04:19
URL: http://johannavestliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0