TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!

Jag orkar inte ens röra lilltån tror ja... sov precis en skvätt men det känns som att jag skulle behöva mycket mer sömn.
blir så less på min förkylning också... är små förkyld hela tiden men det bryter aldrig ut.
Känns som att det skulle behövas så att det försvann sen.
Nu är det tametusan inte långt kvar tills jul. Helt sanslöst... känns som att det alldeles nyss var sommar!

Måste köpa julklappar snart. Orkar inte vara ute i allra sista minuten. Det är faktiskt riktigt mysigt och handla julklappar tycker jag.
Funderar på att dra med mig en kompis och göra en hel dag på stan med mys fika och massa julklapps shopping :)
Nån som är på?

Nä nu blir det mys under en filt.

Kommentarer
Postat av: Anna:)

Jag är på jag gumman:) <3

2008-12-11 @ 22:21:18
URL: http://katarinalonnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0