Tyska
Jag hatar å ha tyska prov!
Faktiskt så hatar jag det mycket, mycket, mycket!

Imorgon ska jag färga håret rött och kanske klippa lugg....
Spännande, spännande!
Är lite nervös faktiskt.
Vet inte riktigt om jag vågar klippa lugg men vi får väl se hur det blir.

Nu sitter jag här och ska plugga men jag gör det inte.
Det är synd.

Den här veckan är döden i skolan! Helt seriöst! Har hur mkt som helst att göra!
Tacka gudarna att Gunilla ändrade datumet på geografin iaf!

Snart ska jag och Anna gå till Elin iaf.
Det blir mys! :)

Jag är så trööött men det får jag leva med!

Aja nu orkar jag inte skriva mer.
Håll tummarna för att mitt hår blir bra imorgon tack!

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0