Usch!

Jag är så fruktansvärt trött så jag kommer nog somna ståendes!

Jag, Anna och Kattis låg uppe till halv ett och tittade på titanic igår. Den filmen är ju så himla fin!
Alla borde se den! Hör du det Bella??

Nu sitter jag på skolan och gör absolut ingenting men det är rätt nice. Vi ska visst lämna in arbetet imorgon men hey vem bryr sig egentligen? Andrea kanske men men¨

Ikväll blir det nog hockey tror ja. IMK medlemmar går ju gratis så det skadar ju liksom inte ;)

Veckan känns inte så himla jobbig längre eftersom jag åker till Sundsvall till min älskade Sassa imorgon, struntar i skolan på fredag och åker direkt från henne till tandläkaren. Sen bär det av till Bella Brink och sen blir det kalas hela natten.
Har många planer tills på fredag men vi får väl e hur det går med dom :P

Sen är det jullov!
Idag är det en vecka kvar till jul och jag är lycklig.
Jag älskar julen mest av allt!
Allt, stämmningen, maten, knäcken, alla ljus och såklart julklapparna ;)

Tror jag kommer bli väldigt nöjd i år :)
Men jag har glömt och önska mig en del grejer men får väl ta det själv då ;)
Kanske hinner än iof.

Jobbade igår också, rätt nice eftersom det inte var speciellt ansträngande och det kan vara nice med lite extra pengar till mellandagsrean :)

Fattar ni? EN VECKA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0