USCH!

Jag har kommit på en sak, jag tycker inte om prov!
Surprise!

Och det bästa av allt är att jag är typ sjuk, har feber och grejer men bara lite så jag vet inte om jag kommer vara sjuk imorgon eller inte, så jag kanske pluggar helt i onödan. För i det här fallet lär jag bara för skolan och inget för livet.
Jag har inget nöje av att kunna allt o muskler, nepp inte ett skvatt!

Tjejerna åkte precis in på luciamiddagen, var här och för festade först :)
Dom var så fina så :)

Jag är inte ett dugg taggad inför helgen och jag har kommit på att det börjar bli mer och mer så för varje helg, strange!
Men det är bara en massa dumma konstiga känslor när det är helg!
Iallafall när det är tomma helger :P

Hade tänkt att kattis kunde komma hit och plugga med mig men jag får liksom inte tag på na eftersom jag inte har nå pengar på telefonen och hon inte är inne på msn, men men life goes on i guess!

Nä tillbaks till typ I och II och statiskt och koncentriskt och allt vad det är!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0