Även jag blir som alla andra.

Jaha, då var det dags för även mig att falla för grupptrycket och skaffa mig en blogg. Vet väl inte riktigt vad jag ska skriva om här men ska försöka göra den så intressant som möjligt.
Kommer väl mest handla om mig och människor i min omgivning.
Ganska konstigt att det här med bloggande har blivit så stort. Varför tycker vi att det är så himla intressant att läsa om andras liv och åsikter och synpunkter?

Min dag idag började iaf med att jag vaknade och tog det lugnt och funderade på vad denna söndag skulle leda till.
Men när jag stog där i pyjamas och njöt av livet kom jag panikartat på att jag skulle ner på macken och jobba.
Hade iof inte bestämmt någon tid men det är ju ändå bra om man kommer ner före dom stänger.
Så då blev det åka av hoppa in i duschen (duschade på max fem minuter), paniksminkning (alltså bara mascara) och upp med håret i en hästsvans på med närmsta kläder och ut ur lägenheten. Tur att jag har nära iaf.
När jag har kommit ungefär halvägs kommer jag på att jag har glömmt mobilen hemma med det struntar jag i och fortsätter iaf. Vilket innebär att vid kl 5 ringer pappa ner på macken och undrar om någon har sett mig. Och där var jag ju. Då hade mamma och pappa trott att jag minst var mördad eller nånting. Hade 8 missade samtal och ett medelande från dom när jag hämtade mobilen. Haha dom är gullig mina föräldrar.
Så då åkte jag hem till dom och åt och fick med mig en påse påskkakor hem. Sen har kväll bestått av one tree hill tittande och nötning av Maia Hirasawas version av the worrying kind. Och förstås äta upp den största delen av dom där påskkakorna.

Jaja nu blir det väl tv tittning och sen blir det natti natti. Ska ju upp kl sex imorron för då är det dags för skola igen!

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0