Efterlyses: Gossip girl.

Idag har jag tvättat, tvättat och tvättat.

Var också hem till mor och far och åt våfflor eftersom det är våffeldagen idag.
Det var gott men jag blev så där äckligt mätt.

Kvällen ska jag spendera med mina underbara vänner.
Hade ju tänkt titta på gossip girl men upptäcker till min stora sorg att det inte är gossip girl ikväll :O
varför vet jag inte men det är iaf inget :(

Men vi ska iaf titta på film och mysa och det är ju nästan lika bra det :)

Har också under dom här dagarna kommit på att "med andra ord" kan vara det roligaste spelet i världen.
Man skrattar så man dör. Helt sjuka förklaringar man kan komma på.

Jaja nu ska jag återgå till Maja och Malle.

I'll be back!
Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0