En Måndag.

Idag var det en skön dag i skolan.
Började kl 8 och slutade kl 11, det gillas!
Men istället för att åka hem stannade jag kvar i stan och köpte ett par skor (det gillas SKARPT) och fikade med mina underbara vänner :).
Sen bar det vidare till Bergsjö med Frida och Johanna när dom skulle sola solarium och bli brun själv får man ju gå runt och vara vinterblek om jag inte vill se ut som en dalmatin. För sån blir jag om jag solar solarium.

Sen när jag kom hem har jag varit så huslig så. Började med att diska (det var en hel del kan jag säga) och sen städade jag lite :)
Nu blir det till och laga mat och kanske slänga in en maskin tvätt.
Guden vad jag är vuxen idag :P!

Den här skolveckan är nog den skönaste på länge.
Slutade ju som sagt elva idag och imorron börjar vi halv elva och slutar tre, på onsdag slutar vi tolv och samma på torsdag. Och på fredag har vi påsklov. Kan ju inte blir bättre :).

Hittade även ett par shorts jag vill köpa för eventuella festligheter på lovet men det får vänta tills på torsdag när jag får pengar men sen så.
Borde egentligen spara min stackars slantar men vem orkar sånt?
Önskar att jag var mer lik min bror på den fronten.
Men det känns som att det är lättare att spara om man lever på mer än ett stackars studiebidrag i månaden.
Tycker föresten att det verkligen är dags att han kommer hem nu.

Jaja nu ska jag fortsätta vara så där huslig och sen hoppas jag att mina vänner kommer och vill umgås med mig annars blir det nog en kopp te och ett varmt bad :).

Sköt om er!
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0