Muslimer, talibaner och vettskrämda ungar.

Idag skulle jag egentligen ha åkt till Bella och plugga med henne och PH men när vi gick på staden började mina ögon hänga och jag kände att jag bara ville hemma.
Men så blev det ju inte. Jag ringer till Johanna och hon påminner mig om att jag måste åka till henne för att hämta hennes busskort som jag ska ha imorron så det var bara att fortsätta på bussen ändå till yttre.
Väl där tänkte jag ta nästa buss hem men så blev det inte heller.
För det nalkades kladdkaksbak och då kan man ju inte åka hem. Så då tänkte jag ja men jag kan ju åka 17.35 bussen hem. Men det gjorde jag inte heller.
Istället dampa vi loss på allt och alla på msn och skrattade så mkt att jag trodde det skulle bli fuktskador i hela huset.
Till slut nådde vi våran form topp och klädde ut oss till muslim Anna och Taliban Johanna och jagade hennes småsyskon runt hela huset.
Den minsta blev så rädd att hon satte sig ner och börja grina, stackarn!
Tror inte jag har haft så kul på väldigt väldigt länge.
Bara att min röst håller på och strejkar efter alla basröstsvrål efter dom små barnen.
Vi spelade yatzy också. Kul att johanna spöa mig med 100 poäng. Har nog aldrig sett sån röta i hela mitt liv. Fick allt hon ville ha på första slaget medans min rad fylldes av fler och fler nollor.

Imorron blir det bastu, middag och mys hos Bella och sen bär det av till g-festen. Är väldigt, väldigt taggad ska jag berätta för er :D

Kväll kommer bestå av matte, matte, matte och lite mer matte.
Happy time.
Kommer drömma om pi och radier inatt. Usch.

Mamma ska också komma hit en sväng och jag hoppas att min klagosång om att jag kommer vara så fattig på fredag hade någon verkan på henne så att hon slänger med en hundring eller två med strumpbyxorna hon ska hit med.

Jaja nu ska jag avsluta denna underbara kväll på värsta tänkbara sätt.

Tack Johanna roligt hade vi!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0