Påsk.

Var ett par dagar sen jag skrev nånting här nu.
Men det har inte hänt så mycket alls faktiskt.
Torsdagen spenderades först hos Bella med lite förmys, det var mkt mkt trevligt och sen drog vi vidare in till g festen. Det var också roligt men det var en ganska annorlunda g fest på nå vis.

Igår började vi hos larsson och när resten åkte in på krogen fortsatte jag och Elin hem till mig. Sen fick vi lite besök först av Erik, Dennis och Pelle. Men Pelle och Dennis åkte hem nästan på en gång igen men Högberg lämnade dom kvar.
Sen kom Stefan och Aki också en sväng.
När lägenheten var tömd kände jag och Elin oss väldigt trötta så vi bestämde oss för att ta en tupplur tills Fredrik kom och hämtade Elin.

Dagen idag kommer nog bestå mest av städ och tvätt inte det roligste man kan göra kanske men måste man så måste man.
Och det är ju söndag så det händer väl inte så himla mycket ändå.
Det spelar liksom ingen roll om det är lov eller inte det är lika segt och dött på söndagar i vilket fall.


Jag undrar varför inte mina föräldrar satte mig på ett par skridskor och tvingade mig att åka konståkning när jag var liten.
Sitter och kollar på konståknings vm nu och det är ju hur jäkla coolt som helst.
Blir så avundsjuk.

Jaja nu ska jag nog börja med min absolut fantastiska söndagssysslor och hoppas att kvällen bjuder på något trevligt.

Sköt om er.
Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0