Pengar, pengar, pengar.

PENGAR! Det är allt som rör sig i mitt huvud.
Eller snarare avsaknaden av pengar.
Just nu ligger jag på minus 200 ungefär.
Och har en lååååång lista på saker jag vill ha och behöver.
På torsdag får jag äntligen lite pengar men då kommer ungefär 600 vara borta på en gång och då har jag 300 kvar att leva på resten av månaden, kul!
Jag vill ha ett extra jobb och det nu!
Skulle kunna jobba ihjäl mig bara jag fick pengar!
Ingen som känner sig manad att sponsra en stackars liten flick i stort pengabehov?

Iaf, idag sjönk nog den lilla vuxen status som jag tjänat ihop igår rätt drastiskt.
Från att städa och diska och hela faderullan till att äta ravioli (som nog är det äckligaste som finns i hela vida världen) direkt från kastrullen.
Nu kan ni ju fråga er varför jag ens åt det eftersom jag inte tycker om det?
För att jag trodde faktiskt att jag hade ändrat mig. Alla andra tycker ju om det och jag hade ju inte smakat på jätte länge. Men det hade jag INTE kan jag säga.
Något grötigare och äckligare får man ju leta efter?
Och tomatsåsen dom ligger och simmar i är inte heller ätbar.
Och vad är det i dom? Ser ut som nånting som har blivit tuggat väldigt väldigt väl och sen utspottat och in tryckt i pastan.
Nä fy katten för ravioli.

Då blev det blodpudding istället och det var godare :)

Kvällen är nog så oplanerad en kväll kan bli.
Johanna kanske kommer hit och förgyller min kväll men det lät väldigt negativt.

På torsdag är iaf en bra dag. Sista dagen innan lovet och g fest med Bella.
Kan det bli bättre?

Och imorron går vi bara i skolan till klockan tolv, det tycker vi om :)

Det känns som om det här är en bra vecka!

Bara det börjar regna pengar över mig :)


Puss och kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0