T som i tråkigt som i Tisdag.

Andra gången jag skriver här idag, vilket kanske ger er en hint om hur händelserik min tisdags kväll har varit.

Har iaf hittat ett nytt snacks brocolli och harticorte verts :) Det är vad jag har knaprat i mig ikväll.
Under tiden har jag tittat på gossip girl.
Förlåt för allt jag tidigare sagt om den serien. Har sågat den väldigt mkt men efter att ha gett den en chans ett par veckor verkar den faktiskt helt okej. Faktiskt riktigt bra.
Undra om det ska bli min nya "följa slaviskt på tv" serie. Jag vet hur mkt mina vänner älskar mina såna.
Jag och Elin hade ju ett starkt sånt band till rockstar supernova och det gillades väl inte lika skarpt av alla.
Har iof en sån serie nu också och det är house och det är också på tisdagar.
Så det kommer nog bli väldigt lite Anna utanför min dörr på tisdagar.
Annars vet ju alla som känner mig att One tree hill är mina största favorit i alla kategorier och ett nytt sånt avsitt blir det imorron :D

Har suttit och funderat mkt på min g fest klädnad och jag tror jag blir mer och mer övertygad om att det blir bra :D
Nu måste jag bara hittat ett bra sätt att lura min stackars mamma på en hundring till.

Är så fruktanvärt less på Sverige nu så det är löjligt.
Dåligt väder och ingenting att göra...
Varför föddes inte jag i nåt roligt varmt land.
Där det kryllar av turister...
Jag skulle ju inte klaga om jag blev teleporterad till Puerto de alcudia typ nu... eller när som helst.
Ge mig sommar,sol,pool party på Johannas baksida, en repris på festen hos Högberg och en massa solande och badande.

Och mest av allt; Vemdalen, GE TILLBAKA MIN BROR!

Nä usch nog av uttråkning och klagande nu är det dags för House och sen tänker nog jag sova.
Blir nog natt tidigt på Skolbacken ikväll.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0