En helt vanlig onsdag.

En helt okej dag i skolan idag.
Först ut i skogen och titta på emma när hon gräver i jorden och sen lite svenska...
Sen var det dags att titta på film och fika med samhälleidrott 3. det var kul som fan! Tror inte jag har skrattat så mkt nån gång.
Sen var det tyska prov som man nästan kunde skratta lika mkt åt!
Det var helt sjukt och det tror jag alla tyckte.
Ingen var fokuserad och ingen var speciellt seriös för vi kunde inte ta provet på allvar när det var så sjuuuukt svårt.
Men vi får väl se hur det gick på fredag nästan nöjd om jag om jag ens får vg.
Imorron ska vi få tillbaka engelska nationella :S inte speciellt kul om jag får säga vad jag tycker men men...

Engelska prov har vi å usch men men nu ska jag fortsätta lyssna på underbar musik och njuta av livet.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Fia

usch för tyska ! :P hoppas hon rättar snällt iaf ;)

2008-05-29 @ 17:18:30
URL: http://petterssonfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0