Fest, råbo och smörgåstårtfixning.

Helgen började bra med artonårsfest hos Sara.
Väldigt trevligt och mkt trevligt folk.

Sen fortsatte det igår med mys med tjejerna i råbo.
Det var också väldigt trevligt.
Vi grillade och spelade bondtennis, en sport som jag förövrigt är väldigt dålig på men kul som fan är det iaf.
Sen låg vi och pratade och mös hela natten och somnade framåt små timmarna vid en så där halv fem-fem.
Vaknade sen kl 6 av att det var en fågel inne där vi sov som flög mot väggarna och fönstrena och förde ett jävla liv...
Men när vi fick ut den så blev det lugnt och vi somnade om.

Kvällen har spenderats hos Sara där vi förberedde morgondagen när Sara fyller arton år (såg att kl var över tolv så Grattis Sara :D).
Så vi "bakade" smörgåstårta och myste där också.
Sen nu sitter jag och väntar på att Lönnberg ska ringa så jag får min feedback på hur kvällen har gått för henne :P
Tittar på Erik och Aki som spelar fifa gör jag också.
Himla skönt att jag är ledig imorron iaf :)!

Men jag kan ändå inte sova bort hela dagen för tio över tio går min och Annas buss till Sara där vi ska äta smörgåstårta och sen ska jag följa med Johanna och Sara när dom ska ta hål i tungan.

Men men nu ska jag återgå till killarna.
Ha det så bra för det ska jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0