Hej hej hallå dagboken.

Dagen har spendarts på macken där det har varit lite av kaos måste jag säga.
Först börja alla streckkoder och balla ur så vi måsta slå in allting manuellt och det är ju jätte roligt när man som nybörjare har så bra koll på vad allt kostar.
Och då kom Lars och skulle vara så teknisk och fixa allting men då gjorde han bara så att vågen också balla ur så vi fick höfta på alla priser.
Känns som att Uno-x Ilsbo har gått lite back idag faktiskt.

Ikväll blir det artonårsfest och jag hoppas att jag inte blir allt för ihjäl slagen för att jag inte kommer vara utklädd.
Men jag tänker faktiskt vägra. för om jag klär ut mig kommer jag gå runt där och bara må dåligt och det har jag ingen större lust med.

I onsdags var det valborgsmässoafton också.
Började kvällen med grillfest utanför mitt hus med massa trevligt folk.
Sen fick jag och Johanna för oss att vi skulle åka till Delsbo.
Så sagt och gjort så for vi.
Sen nattbussen hem igen och fortsatte festa i grannlägenheten till kl 4 på morron.
Vandra hem med Martin och väl här hemma blev det lite guitar hero och vi höll väl på till kl 5 ungefär.
Sen var det fullt hus här det låg människor ta me tusan överallt. Och sov till kl 4 gjorde vi också.

Men kul var det iaf.
Nu ska jag spela guitar hero och sen gör mig iordning för kvällen :)
Puss och kram din ruttna banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0