Onsdag

Måsta verkligen tänka till ett tag innan jag kom på att det var onsdag idag.
Är helt dagvill eftersom vi var ledig i måndags.

Skrev Nationellt prov på matte A idag iaf.
Kändes som att det gick hyfsat så vi håller tummarna :D

Kvällen har jag spenderat med Anna och vi har haft det riktigt myyys.
Först satt vi och spanade medans fotbollslaget hade träning, det lönar sig att ha lägenhet precis brevid fotbollsplan ;)
Sen blev det massa guitar hero och dansmatta.
Mycket skoj var det iaf.
Även att jag och Anna är lite halv synsk av oss ;)

Men sen dissade hon mig för viktigare personer (PÖH) så nu sitter jag här alldeles ensam eftersom min bror är på krogen.
Skönt att jag får sängen inatt iaf :D

Och imorron börjar jag inte förens kl 11 och det gillas utav bara faan :D

Är väldigt trött ikväll så nu blir det nog tv tittning och sen soova :d

God natt!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0