19 november, du vet ;)

Skolan idag var väl sådär.
Först tyska, vilket inte är så roligt men jag är lite mer motiverad nu när jag ska få åka till tyskland i 4 härliga veckor :D
Sen var det dags för svenska men då lyssnade jag, Amanda och Tsione mest på musik och hade våran egna lilla show ;) eller  det var väl kanske mest min :P
Sen var det dags för Juridikprov som jag tror gick ganska bra faktiskt :)
Och sen hade vi juridik igen och då planerade vi vårat rollspel. Kommer blir GRYMT! ;)

Nu sitter jag här och har precis käkat vårrullar :)

Igår var vi och bokade resan :) Det är en ett år för tidig studentresa kan man säga ;)
Det blir turkiet.
Och sen när jag kommer hem från den får jag vara hemma i typ en vecka och sen åker jag till Tyskland. Blir mycket sparande nu kan jag säga.
Tråkigt.
Men imorgon tänker jag iaf lägga 200 kronor på mig själv och ta hål i örat, blir två hål till då :)

Den 29:nde är det iaf ilsbo sks klubbskiva som kommer bli grymt grymt :)
Hoppas jag iaf. Kommer dock vara nykter eftersom jag jobbar både samma kväll tills en timme innan och sen ska jag jobba morgonen efter också.
Kommer inte vara så pigg men ska bara jobba typ 4 timmar då så det ska nog gå bra.

Kvällen blir nog lugn! Har bestämt mig för att gå och lägga mig i tid ikväll och så är det ju greys anatomy :)

Men nu blir det tv och kanske lite plugg,

Puss!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vill betona på att det var DIN show, jag och negern var inte så delaktiga :D

Och vårat rollspel är totaltjävlabäst !!!!!

2008-11-20 @ 16:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0