3:dje gången, i´m on a roll!

Nu jävlar är jag aktiv iaf!
Jag känner att jag har så mkt att skriva men vette faan vad egentligen.

Kvällen har iaf spenderats hos Patrik och Elin och tittat på one tree hill :)
Sen på slutet så kom Anna också :)
For in till stan och tog ut pengar och nu sitter jag här och degar med min sambo och hennes kaar som precis kom innanför dörren ;)
Sanningens ögonblick är på tvn och det är ju bara så bra!
Sjukt vad folk kan göra för pengar egentligen...
Skulle jag ställa upp i ett sånt program så skulle jag då iaf inte ha gjort ett endaste jävla skiit i hela mitt liv. Förutom att skänka massa pengar till behövande barn, sopsortera och bara vara guds bäste barn!
Men det är ju kul och titta på iallafall ;)

Anna, Anna, Anna! Jag älskar dig så jävla mycket och det gör så ont varje gång!
Det är en ond jävla cirkel.
Vill så gärna att det ska vara så där bra som det är ibland!
Du har iallafall alltid mig!
Älskar dig<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0