Äntligen helg :)

Nu är det äntligen helg och jag har inte ett dugg planerat.
En hel hög ska antagligen på g festen ikväll men jag känner mig så sjukt opepp och så sjukt fattig så jag tänker tametusan stanna hemma :)
Hoppas att det blir nå mys med kattis och kanske några fler :)

Idag i skolan har det inte hänt så mkt faktiskt.
Så skönt att inte behöva gå på pedagogiska ledarskapen så man slutar 2 ist för 4.

Efter skolan gick jag och mamma på stan och köpte farsdag present åt pappi :)
Fikade gjorde vi också :)
Fick ett par snygga tajts av mamma också :)
Sen åkte vi till kvantum och handlad maat.

Måste ägentligen göra klart lite skolarbeten nu med hallå?
Vem har orken?

Nån som har en lypsyl och ge mig är värmt välkommen till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0