Bläääääääää!

Käken dödar mig! Den dödar mig, den dödar mig!
Den gör ont och den vill inte ens öppna sig!
Fyyyy faaaaaan!
Kul att det säkert kommer dröja typ ett halv år innan jag får komma till gävle också!
Och som om inte det skulle räcka så slänger vi in en cp axel på det!
Ja, tack!
Fy faan vad det är synd om mig! :'(

Var iaf och tränade idag :) Blev lite body jam. Kul å vara på banan igen :)

Kvällen blir iaf räddad av mina trogna filip och fredrik :)
Och jag börjar inte skolan förens 10 :) Toppklass! Och det bästa är att det kommer vara så tills vecka 3.

Nu ska jag dricka te och lägga mig under täcket och tycka synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Men lilla vännen vad är det som har hänt??

2008-11-24 @ 21:14:38
Postat av: Anna

Det är nåt fel på min käke så den gör ont och jag kan bara gapa typ 2-3 cm... Har ju haft fel på den i hundra år men nu blir det bara värre och värre!

2008-11-24 @ 22:18:41
URL: http://annasjolund.blogg.se/
Postat av: sassa

Stackars lilla älsklingen! Hoppas det löser sig iaf!! När kommer du upp till mig då?? Pussen! love!

2008-11-25 @ 12:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0