Du bestämmer ditt öde

jag bestämmer min framtid.


Skolan idag var också skön.
Först hade vi svenska och då lånade jag en bok och sen satt jag vid bdb och facebook (som jag förövrigt har blivit besatt av).
Sen hade vi Juridik i ungefär en timme, lunch och sen bar det av till polisstationen för studiebesök och det var nice :)
Fick gå in i fyllecellen och fy faan vad det stank! Jag skulle dö om jag hamnade där! Jag skulle behöva stå upp hela natten mitt i rummet för jag skulle inte våga ta på nånting! Inte en chans!

Nu sitter jag och tar äntligen tag i svenskan :) det behövdes!

Kvällen blir nog lugn tror jag...
Ska nog ta lite pepparkakor och te! Det är det bästa som finns faktiskt!


Om det var det enda rätta, varför känns det då så himla fel?
Det var ju det här jag ville...

Kommentarer
Postat av: Mickan

Tack! nu är det bara att ringa om ni behöver chaufför någon gång :D

2008-11-12 @ 21:45:00
URL: http://mikaelazackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0