Ensam, övergiven och hemsk.

Just nu sitter jag hemma i min lägenhet eftersom alla mina vänner har lyckats med att överge mig allihop på samma gång. Tur att jag har tv och one tree hill iaf! Det är mina enda riktiga vänner ju!

Anna och westin jobbar på g festen, kattis kom på att hon skulle svika mig gånger 10000 och åka till gävle med Martin (BLÄ) och Elin är hemma och är barnvakt.
Vad Maja och Frida gör vet jag inte riktigt.

Skulle ju iof kunna gå på fest hos Fredalf men vet inte riktigt om lusten finns :S
Får se kanske dra dit en sväng iaf.






Jag har kommit på att jag är feg och hemsk!
Förlåt!


Kommentarer
Postat av: Kattis

FÖRLÅT!! :( Men vi tar igen våran tid som vi missade ikväll i stockholm om några immar ist ;)

PUSS

2008-11-08 @ 02:46:52
URL: http://katarinalonnberg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0