...

Eftersom jag inte har skrivit nånting på hela helgen så tänkte jag sammanfatta litegrann vad jag har sysslat med :)

I fredags så åt vi middag hemma hos lönnberg :) Massa brudar bara :) Lite så där förtidsfirning av malle balle som fyllde arton år på lördagen <3
Senare på kvällen åkte vi hem till malle för att dom skulle förfesta lite med hennes bror och linus och Jimmy :)
Och eftersom dom tre missade bussen så skjutsade jag och anna in dom till stan eller ja anna skjutsade dom óch jag följde med som moraliskt stöd :)

Såg en polisjakt inne i stan också :P

När vi kom tillbaka till ilsbo så orkade vi inte riktigt åka hem så då gled vi runt på byn och pratade om dittan och dattan :)

På lördagen åkte vi ner till gävle och kikade på brynäs-frölunda!
Skulle ju inte vilja säga att det var speciellt trångt i bilen till stan eller så :P
Brynäs vann ju iaf med 2-1 och mina nerver mådde inte så bra där ett tag men det var helt underbart iaf :)

Sen blev det till att fara hem hit och fira malle :)
Blev en hel del folk, folk som jag aldrig har sett förr till och med, vet inte riktigt vart dom kom ifrån men det är trevligt :)
Sen när dom flesta åkte in på krogen så gled jag och en hög med folk runt på stan.
Men eftersom självaste fördelsedagsbarnet mådde lite dåligt så måsta anna skjutsa hem dom tidigare än planerat.
Ja men det går ju fort tänkte vi och stannade i stan!
Synd bara att födelsedagsbarnet inte alls mådde bra så dom fick typ stanna var femte meter och det inte alls gick fort.

jag och Elin orkade verkligen inte stanna i stan så då åkte vi hem med nattbussen. Men när vi satt på nattbussen förstog vi att vi skulle komma ikapp Anna så då bestämde vi oss för att åka tilllbaks till stan med henne och hämta martin och patrik :)

Blev ju ett litet trevligt samtal utanför bussen också ;)

Och igår gjorde jag inte mkt alls. Åkte till mamma och pappa och pluggade lite och nåt middag :)

Nu sitter jag här och ska snart börja göra mig i ordning för kl 3 ska jag jobba. inte så jätte roligt men jag får tänka på pengarna och är det nånting som jag behöver så är det då det :)

Kommentarer
Postat av: Kattis

''trevligt samtal utanför bussen''

I know what you're talkin' about! ;) (haha, stavas det så?) :D Äh vafan :D

puss påre puss påre puss puss puss

2008-11-20 @ 01:43:53
URL: http://katarinalonnberg.bloggsida.se
Postat av: Kattis

rätt blogg nu vafan

2008-11-20 @ 01:44:58
URL: http://katarinalonnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0