God morgon :)

Kände att jag skulle skriva ett inlägg så här på morgonkvisten också :)
Eftersom det är en halv timme kvar tills bussen går och jag är i stort sett klar :)
Surt, eftersom det betyder att jag hade kunnat sovit i en halvtimme till egentligen.
Men men nu sitter jag här iaf och är sjukt nervös för matteprovet.
Jag vet att jag har pluggat alldeles för lite men men, ibland känns det liksom som om det inte går å plugga till matteprov.
Antingen så har man förstått det när man har jobbat med det och på genomgångarna eller så är det kört!
Och då hoppas jag verkligen att min teori stämmer!

Jag och kattis sov i soffan inatt :)
Det är så himla skönt å sova i soffor så det finns ju fan inte!
Har gjort det typ 3 nätter i rad nu ja tror jag :)
Gött!

Nä det får bli ett kort inlägg nu! Nu ska jag finslipa dom allra sista detaljerna och sen bär det av mot tyska och matteprov :)


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0