Lördag.

Gårdagen var lugn, först var Anna, jag, Elin och Patrik hos Patrik och sen drog vi upp på skolbacken och mer än så var det ju liksom inte.
Elin hade ju iaf kommit på att jag var annas elins patrik och tvärtom ;) det får ju tolkas hur det vill ;)

Kvällen är väldigt oplanerad. Har inte haft en sån här helg på väldigt jävla väldigt länge nu! Känns inte bra! ;)
Men nånting ska vi väl kunna hitta på. Annars får jag väl tagga till nästa helg istället då!

Kollade på never back down imorse också! Sjuuuukt bra film! snygga killa med underbara kroppar halvnakna hela filmen. Kan det bli bättre? ;)
Sen att själva filmen är bra är ju pettitesser.

Mamma var hit en sväng också och lämna lite grejer jag glömt hemma hos dom och sa hejdå eftersom hon åker till Italien inatt :(
Hoppas hon får det bra iaf :)

Nä nu ska jag sminka mig och göra mig iordning så får vi se vaf som händer ikväll :)

Ha en bra kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0