Mätt, belåten och helt jävla livrädd!

Slog på stort idag och lagade middag :)
Fläskfilé, klyftpotatis och bea :) Supergott :)
Har ju blivit lite dåligt med middagar nu på slutet.
Små äter hela tiden istället :P

Idag på tyskan ringde tändläkaren (har ju börjat blivit stammis där) och sa att jag nog inte behövde åka till gävle.
Ska till bergsjö imorgon och trycka/dra/slita ut min låsning istället.
Och jag har ett ord som kan beskriva mina känslor...LIVRÄDD!
Förstår ni hur jävla förbannat ont det kommer göra!
Ni har ju sett på tv när folk typ har brytit benet och det hamnar snett och dom drar tillbaka det.
Det kommer säkert vara nåt sånt!
Fattar ni!???
Jag kommer inte kunna sova och jag kommer inte kunna gå in till tandläkaren imorgon. Först kommer nån få bära in mig och sen kommer jag grina hela tiden i väntrummet och hela tiden sen!
Fyyy faaan!
Jag dör!
Jag har aldrig varit rädd för tandläkaren eller nånting men va fan!? nån gräns finns det väl!

Anna jobbar och inget bra på tv!
Bra jobbat!

Förlåt för mina deppiga inlägg men lite sympati tack!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Lycka till i morgon! Men varför gör dom det inte på sjukhuset?

2008-11-25 @ 19:50:14
URL: http://kristinnorberg.webblogg.se/
Postat av: Kattis

Det är lugnt, jag kommer på din begravning! :)

haha, pusspåre! Det kommer gå finfint ;)

2008-11-25 @ 20:07:14
URL: http://katarinalonnberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men tänk vad skönt när dom rättat till den :D

Men du när ska du dit då ? Du missar väl inte juridiken ??

2008-11-25 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0