Matte b <3

Ikväll blir det plugg, plugg, plugg!
Usch! Tänkte plugga nu så kanske jag hinner vara med min bästaste bästa vänner sen en sväng :)
Jag har inte träffat elin sen i lördags nu och det känns inte bra!
Jag tänkte träffa henne idag men det gick inte eftersom hon redan hade åkt när jag kom hem.
Men imorron kväll träffar jag henne iaf förhoppningsvis :)

Barack Obama vann iaf President valet och det var bra :)
Jag tror att han kommer sköta sitt yrke bra :)
Jag gillade hans tacktal jätte mkt iaf men vi får väl se vidare :)

Skolan idag var bajs! Var så jävla trött så jag trodde jag skulle dö eller nå.
Men kl 2 var det iaf över:)

Är taggad som fan för å åka till tyskland nu ja :)
Så jävla kul det kommer bli :D
Jag, Bella och Martin :) Party, Party!

Jag vill faktiskt inte har matte prov imorgon! Känns verkligen som om det kommer vara mkt svårare än jag har förväntat mig!
Och jag vill, jag vill, jag vill ha ett toppen bra betyg på det här provet ju!
 
Nä nu får det bli Y=KX+M, Def och värdemängd och lite linjära funktioner några timmar framåt! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0