Move along, move along...

gotta make it true.


Idag var det första dagen i skolan efter lovet och jag kände mig inte så där jättetaggad om jag ska vara ärlig.
Men det är ju skönt att man får en mjukstart iaf och bara gick från 9 till 11 ;)
Och imorgon börjar jag inte förens tio :)

Efter skolan åkte jag och anna hem till henne och tittade på what happens in vegas och den var faktiskt bra :) och Ashton Kutcher är snyyygg!

Nu sitter jag här  och gör inte så mkt alls. Är proppmätt iaf! Uff!
Svampbob fyrkant är på på tvn :)
Hoppas min kära granne vill komma hit sen (A)
Och att vi hittar på nä sköj av denna måndags kväll men det är väl inte så troligt kanske :p

Gårdagen spenderade vi först med att höra anna pipa i martins bil och sen åkte vi till tobbe :)
Det blev visst en sväng på donken också. För andra gången den här helgen....

Nu ska jag göra nå annat :)

Puss/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0