På gång!

Nu jävlar :) Tredje blogginlägget på en dag! I am on a roll!

Bara jag som älskar låten på felix reklamen?
Så himla skön ju!

every day.... dam dam dam... rollercoaster
Ehey ehey hehehey typ så går den :P
Nån som har någon aning om vad den heter? Och då antar jag att ni löser det pga att ni har sett reklamen och inte av min fina beskrivnig.

Sitter och döar nu.

Kvällen spenderades med lite matte böcker men inte tillräckligt länge känns det som :'(
Varför gör jag alltid så?

Jag gick till frida istället och nu sitter jag här med gråten i halsen och känner hur sämst det kommer gå!

Har som tur är en mattelärare som tyska lärare och en timmes hål precis före provet :)

Lite till ska jag väl hinna plugga ikväll också kanske men snart kommer kattis hit och sen får vi se om Anna också svischar förbi.

Vi ska nämligen prova en ny sak... Bam bam bam (ska föreställa trumvirvel) Vi ska sova hos mig istället för hos dom :S
Det är ganska sensationellt faktiskt...
Med tanke på att Anna har sovit här en gång sen jag flyttade in i juli så där :)

Men nu ska jag umgås med kattis och kanske kika lite till på matten sen blir det nog sängen :)

Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0