Slöö!

Nu ligger vi 3 löbbas i min soffa och typ sover, iaf dom ;)

Katarina och Anna är verkligen två toppen människor det ska gudarna veta!
Allt är så himla bra när jag är med er!
Och om man skrattar ;)

Imorgon är det äntligen fredag! UNDERBART!
Helg, helg, helg :)
Undrar vad den här helgen bjuder på då :) Faktiskt ingenting planerat och det var ett tag sen det var så nu faktiskt men nånting ska vi väl kunna fundera ut :)

Blir då ingen g-fest för min del iaf.
Har verkligen inte lust och har inte råd heller. :P

Nästa helg åker jag och några fler ner till gävle för att kika på brynäs-frölunda :)
Det ska bli skoj! :)

Skolan kan faktiskt ta sig i röven lite lagomt mycket hela tiden om jag får säga som jag tycker!
Har egentligen 3 saker jag ska göra tills imorgon men jag vet redan att jag bara kommer göra 1.
Jag orkar inte sitta hela kvällarna och plugga! Fy fan, läxor borde förbjudas!

På söndag är det ju alla fina pappors dag också :)
Ska hitta en riktigt fin present till pappa har jag tänkt.
Fast det ända han önskar sig är skrotnisse och hans vänner på dvd.
Min pappa är väldigt mogen för sin ålder förstår ni!

Nä nu kanske jag ska falla för grupptrycket jag också och sova en sväng :)

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0