Snuvig söndag

Sitter här nu och det rinner ur mina ögon som omjag skulle storgrina!
Skiit jobbigt! Det är niagarafall kan man säga! Fy fan.
Inte blir det bättre av att min käke är dum i huvudet så att jag inte kan gapa heller!
Den har varit låst sen igår vid typ 22 kanske... Undra när den hoppar tillbaka den här gången?

Aja slutgnällt nu!

Igår var vi hos Pontus och Sandra och spelade guitarhero och umgicks. Det var trevligt :)
Sen åkte dom flesta in till stan så då blev det bara jag, Pontus, Sandra, Johnny, Bror, Elin, Anna och Patrik kvar men det var då minst lika trevligt ändå :)
Senare ¨på natten åkte vi in en sväng också bara för att kolla på fulla människor ;)

Sen hem med Dennis, högberg och deras Londonbrud och det var ganska kul det med :P

Med andra ord en väldigt trevlig kväll allt som allt.

Idag är jag bjuden på middag hos mina kära grannar så det ska bli myyys :)
Sen ska jag ju hjälpa kattis med matten också :) Tycker att jag borde kalra av nians matte men jag ska inte vara för självsäker ;)

Jag är lite fundersam idag... det känns som att det är väldigt mkt förändringar i luften nu.
Men det är en jävla tur att jag har mina favoriter Anna och Kattis <3
Puss på dom!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Anna & Anna, mina stjärnor! Idag ska vi ha mys, puss påre!<3

2008-11-23 @ 13:08:21
URL: http://katarinalonnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0