Söndag.

Det kan inte finnas nå segare dagar än söndagar.
Trött, sliten och ångest inför måndagen.

Men men man har ju en bra helg att titta bakåt på :)
Först på fredagen var det ju en helkväll på badhuset och det var skoj.
Vaknade på lördagen och förstod att man kanske hade varit lite väl törstig men trodde iaf att jag kom ihåg allt jag hade gjort men när man sen gick över till grannen så fick man en del upplysningar om en hel del grejer jag inte kom ihåg att jag hade varit med om :)
Sen igår kväll bar det av med hela härliga ilsbo gänget till jättendal :)
Där blev jag kvar till 4 ungefär men kul var det :) Hoppas att jag kommer ihåg allt den här gången ;)

Idag var jag till mamma och pappa och åt som sig bör en bakissöndag och sen kom manne och kattis och hämtade mig :)

Så nu sitter jag här och väntar på att anna och kattis ska komma hem från sin far så att vi kan döa ihop ;)

Det finns människor som är föööööööööör bra! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0