Tisdag.

Sov hos mamma och pappa inatt också :)
Men inatt blir det nog hemma :)
For till skolan, skönt och inte börja förens kl 10 ;)
Och sluta kvart över ett ist för 4 :)
Tack Andrea för att du är i tyskland :)

Sen åkte jag hem och möttes av ett bombnedslag så då städade jag lite, fast jag sjöng nog mest ;)

Åkte hem till mamma och pappa och hämtade lite grejer som jag hade lämnat kvar där imorse och nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik och tittar på när Anna sover :)

Har ju gått och skaffat facebook nu jag å så att ni vet liksom :)

Och jag börjar tro att jag har världens tur och otur på samma gång!
För aldrig förr har jag mått så här bra tack vare min älskade, älskade vänner men samtidigt händer det ganska mkt hela tiden som kan förstöra men det finns vissa guldkorn som räddar mig då också! Tack <3

Min käke dödar mig föresten!
I helgen höll den på och hoppa pch fara och låsa sig och den fortsatte med det igår också men idag har den inte gjort det men då gör den så jävla ont så jag håller på och dör för det ist :(

I helgen blir det nog inte så mkt avancerat, på fredagen blir det förhoppningsvis nånting kul med brudarna :) Malle kommer ju hem för att fylla 18 år :) storbruden :) sen på lördag dag så åker jag, anna, kattis, patrik och martin till gävle och tittar på hockey och sen när vi kommer hem blir det malle för hela slanten :)

Volbeat är bra! Bara s'att ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0