Tisdag

Idag har jag först varit i skolan :( men det var mycket populärt att få sluta 12.20 ist för 4 :)

Sen åkte jag, martin, kattis och patrik till söderhamn och hämtade martins matbord :) Böev en liten roadtrip.
Anna blev väldigt glad över att vi frågade henne om hon ville följa med ;)
Sen crousa vi runt lite över allt och hälsade på fredrik gjorde vi också :) härligt :)

Nu sitter jag och funderar på hur det ska gå till att jag ska orka med valvaka inatt som håller på mellan 23.20 till 0630 :S får nog bli att jag tittar tills jag somnar och sen tittar jag lite imorgon också :) det blir nog alldeles great det vettu :)

Hoppas iaf på Barack Obama, fast det känns lite som att om han vinner så är ju frågan när han blir skjuten...
Vad som helst är iaf bättre än Bush. Känns skönt att bli av med honom. Ett sånt maktfullt land som USA kan inte ledas av en totalt inkompetent idiot :P

Nu ska jag gå och koka te och kika på tv.

Tror det blir den roliga varianten av valvaka med filip och fredrik ;)

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0