Torsdag :)

Ni kanske vill ha en liten uppdatering på mitt tandläkarbesök.
kom dit och var skit nervös.
Fick sätta mig i stolen, sen började hon trycka och trycka....och trycka... och tryka.
Hände det nånting?
Nä.
Då fick jag sitta själv ett tag och vicka käken fram och tillbaka och sen kom hon och tröck och tröck men inte hände det nånting nu heller.
Kan jag gapa?
Nä!
Ska iaf dit på onsdag igen.
Har varit där fredag, måndag och onsdag och ska dit på onsdag.
Jag kan lika gärna flytta in känns det som :)
Jag blev väldigt trygg också föresten.
Det första hon säger när jag kommer in är "ja, jag har fått lite instruktioner nu"
Kändes ju bra tyckte jag...inte. Sen när jag frågade om det inte skulle göra inåt helvete ont så svarar hon "nä jag tror inte det."

TROR?
Ojojoj.
Men det gick iaf bättre än jag trodde. förutom att det inte är borta :P

Har iaf tränat idag :) det var skönt :)
Körde lite Bodystep och core :)
Osså hade vi Bodypump på idrotten på skolan.
Så min kropp är lite små slut nu :P
Så nu blir det tvn och soffan resten av kvällen :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Du jag är mätt än!

Tack, jag har inte skrattat så på länge!

2008-11-27 @ 22:41:38
URL: http://elinmunter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0