18/10

Gårdagen blev helt okej ändå.
Först satt vi bara och gjorde inte nånting i stort sett.
Det var förfest hemma hos mig men jag var inte så aktiv.
Men sen hände det grejer ska du veta och när kvällen var slut så skulle jag nästan kunna titulera mig som bilmekaniker efter martin och davids kurs :)

Det blev även lite provkörning med martin rallybil men då sov jag nog mest...
sen hem och tänkte sova men det gick inte för då hade min kära sambo efterfest så då var det ju bara och kliva upp. Som tur var så var det en ganska död efterfest så dom höll inte på så länge så jag gick väl och la mig kl 3 kanske...

Jag fick ett infall igår också så jag tog bort i stort sett alla musik på hela datorn...
Tog bort ungefär 800 låtar iaf...


Nu ska jag hoppa in i dushen och sen blir det till å åka in till stan och kika när Högberg lirar hockey.

Kanske skriver ett till intressant blogg inlägg senare :)

Ja har ju kommit på att det här är ganska kul ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0