Dagen efter kvällen före!

Dagen igår var en bra dag!
Först Hudik och kollade på Högbergs hockeymatch vilket blev en total utklassning för stackars borlänge när hhc krossade dom med 15-0.
Sen hem och låg framför datorn och dega en stund och sen blev det bastning vilket var lika trångt som vanligt.
Sen fick Anna bli invigd som dodgeförare och in till stora staden vi for :)
Jag blev dock lite småtrött på slutet :)
Sen hem och då jävlar piggnade jag på mig och bjöd på efterfest, tror inte min sambo blev så glad men men... kul var det iaf :)

Sen vaknade jag idag med världens största jävla äckliga bakfylla så jag trodde jag skulle dö!
Låg i sängen och kunde inte röra på mig och försökte tvinga mig själv till att sova och tillslut somnade jag och sov till halv tre.
Och då var bakfyllan tydligt reducerad.
Men den finns fortfarande där och gror...

Nu blir det till att fortsätta städningen och sen umgås med min älskade älskade Anna <3

Visst har jag blivit duktig på att uppdatera nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0