Deutch für alle!

Just nu sitter jag på skolan och har världens snyggaste headset på mig någonsin!
Bild kommer senare :)
om ni har tur!
Ser ungefär ut som en sportkommentator :)

Igår såg iallafall jag, kattis och erik två skiit bra filmer :)
Anna var också med men hon var inte så nöjd med vårat filmval så hon sov=/

Filmerna var iaf Den lilla sjöjungfrun, den nya filmen alltså :)
Och Horton :)
Sjuukt bra =)
Speciellt Horton :)

Bästa citatet från den oranga fluffbollen " i min värld är alla ponnysar, äter regnbågar och bajsar fjärilar! =) så jävla bäst!

Och sebastian och blunder är disneys grymmaste figurer någonsin!

Stabilt!

Blev dock lite mobbad av Jesper när jag hyrde dom filmerna men vad gör man inte för laget ;)

Nu måste jag återgå till ´språklabbet och tyskan!

Auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0