....

Gud i skruven va jag har blivit aktiv här nu!

Andra inlägget på en dag nu!

Idag har det varit den segaste dagen på länge!
Hem till mamma och pappa för att äta lite och sen till patrik och kikade på film :)
Först en helt värdelös men den var ganska rolig för att den var så dålig men det var det nog bara jag som tyckte så vi bytte till en skräckis ist...
Den var ganska bra och man blev lite skraj ibland men det var det nog bara jag som tyckte igen ;)
Nu sitter jag här med katarina och ska snart gå över till min andra familj och sova :)

Det får bli ett kort inlägg den här gången eftersom Anna väntar :)

Mina vänner är oslagbara!<3

Varför gör du inte slag i saken bara? Möjligheterna är ju tydligen oändliga!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0