FREEEEEEEEEEEEEDAG!

Jag kan vara norra skandinaviens mest aktiva bloggare!
Jag menar det var ju inte typ månader sen jag skrev ett inlägg nu e!
Nej, nej!
Men vem har tid att skriva av sig här när man har så många underbara vänner att fördriva tiden med?
Och när man inte gör det så är det nåt påhitt som kallas skola som ska sno massa tid av en!
Men nu en fredag kväll utan läxor och vänner (än så länge) så kom jag på att det var dags! Det var liksom min tur nu ;)

Så vad händer i mitt liv?

Inte nånting!
Det kan ju vara det som gör att jag är så aktiv också det händer ju för fan ingenting så vad ska jag skriva?
När jag väl skriver så blir det ju sjukt onödiga inlägg men jag vet att ni gillar det ;)

Igår fick iaf min underbaraste Anna Lönnberg körkort! <3
Så nu är vi officiella glidare!
Vi glider runt utan mål och vi glider hett!

Förra helgen var iaf gryym! Först på fredagen så gjorde vi inte så mkt, satt bara hos Patrik och pratade och tittade på nåt brutalt tv program där det i stort sett gick ut på att ta död på sin motståndare!
Sen Lördagen var jätterolig! Först såg det ut att bli väldigt tråkig kväll och jag, anna och kattis satt och väntade på att Elin och Patrik skulle höra av sig vilket dom aldrig gjorde!
Så då tog vi saken i egna händer och frågade don martin vad han hade för sig! Sen drog vi upp till bjärtan och bastade i världen minsta bastu med världen bästa Ilsbo pojkar!
Lite trångt var det dock med typ 11 pers i en bastu som är 2 gånger 1,5 meter! Det var ett jävla pussel när vi skulle få en plats åt alla! Men mysigt blev det ;)
Sen blev det den älskade party bussen och gled runt på stan med stil!!
Sen vidare hem till Joel på efterfest. Stackars martin blev rakad IGEN!
Sen hem vid typ 4 och det var ju jätte kul eftersom vi skulle upp kl 6.

Och då mina damer och herrar skulle vi till ULLARED!
GRYMT, GRYMT, GRYMT!
Och dyrt!
Gjorde av med 6000 på typ bara kläder!
Underbart!
Tack Malle, Elin, Elin, Anna och Kattis för tre underbara dagar!
Skönt att slippa skolan ett tag också!

Om en vecka är det en veckas lov! Wonderful!

Den här helgen känns mest som ett oskrivet blad.
Ska nog snart traska över till min andra familj och umgås lite!

Och hoppas att morgon dagen blir en repris från förra helgen!

Ta mig tillbaka till sommaren!


Och jag nästan lovar att jag ska bättra mig här!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0