Helg.

Vad är det för liv när man vaknar 9 på en lördag och inte kan somna om?
Jag älskar att sova men nej, nej...

Jag vet inte hur jag ska göra idag heller... Ska jag följa med Martin, Kattis, Patrik och kanske Elin till hög och leka lekar eller ska jag stanna hemma och peppa till kvällen!
Jobbigt läge!
Ska ringa och höra lite med Katarina senare men hon är nog inte vaken än...

Kvällen igår var seeeg först poker med grabbarna här hemma. Där jag förlorade 50 spänn :( Sen gick jag över till Anna<3 Tittade på en bra film, Disturbia, och sen sov vi. Vakna när kattis kom hem och då gick jag hem och la mig :) Så det hände inte så mkt alls igår...
Men ja har kommit på att det nästan aldrig händer saker i Ilsbo på fredagar.

Nu har jag precis städat litegrann och tror jag har bestämt mig för att inte åka till hög... För jag tror jag ska göra en sån här låååååååååång tillfixning tills ikväll och eftersom förfesten börjar kl halv 5 så känns det som om det kan bli lite knivigt om jag ska åka dit för vem vem hur länge man blir där... 

 Och inte vet jag vad jag ska ha för kläder på mig heller... Usch fy och blä!!!
Har två alternativ antingen en svart hög kjol och en vit tröja eller ett blått linne eller så ska jag ha en svart tubtopps klänning men det finns vissa nackdelar med den med... Hmm svårt val måste jag säga!

men nu ska jag hitta nånting annat att pyssla med... ska kanske ta tag i mitt rum igen nu när jag har städningen inne ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0