Kattis är en bitch!

Jag följde med till hög ändå och tur var väl det :) För kul var det.
Åkte Martins rallyopel och fort gick det ;) Lite för fort ibland...
Tror ingen av dom andra deltagarna märkte av våra bromsspår iaf...
Frågesporten måste jag ju bara vinna annars blir jag förvånad :P

Nu har jag precis gjort ett preliminärt val av klädsel till kvällen och vinnaren är den svarta tubtopps klänningen så nu får vi hoppas att den håller sig på plats ;)

Snart blir det duschen och sen sticker jag över till grannen för att fixa till mig litegrann innan det är dags att gå vidare till Kicka och Magnus för förfest :)

Sen halv sju är det dags för middagen och sen blir det partaj som heter duga kan jag säga ;)
Taggad som fan och hoppas att det blir så roligt som jag vill!

Och hoppas att Kattis har rätt om valet av kläder ;)

Nu har jag inge mer att skriva och ska nog hoppa in i duschen snart.

Byyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeee!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Haha, PORR-ANNA med dina PORR-kläder ;)

2008-10-25 @ 14:17:21
URL: http://katarinalonnberg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0