Lov :)

Det är så skööönt!
Dock så brukar mina lov gå ut på att sova så länge som möjligt men idag så fick den här dagen en bättre början...
Blev väckt av elin vid 10 ungefär och då gick jag till henne direkt :)
Sen var vi där och umgicks tills efter patriks lunch för då gick vi till löbba istället :)
Sen var vi där och gjorde inte så mkt alls. Kollade på en film bara :)
Nu sitter jag hemma och gör ingenting alls, väntar på att löbba ska ringa bara :)

Igår flyttade min bror ifrån mig igen.
Nu bor han ända upp i arjeplog :(
Det var inte kul att säga hej då inatt kan jag ju säga!
Rann nog både en och två tårar!
USCH!
Han kommer hem till jul men va fan hur långt är det inte dit?
Jag vill ha han här hela tiden ju!
Min bror är faktiskt bäst!


Nä nu tror jag att jag ska fortsätta och försöka lära mig photoshop och tänka på nåt annat :)

Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0